Add to cart
İndirim!

ŞİŞKO DEDEMLE MACERALARIMIZ / AHMET YAZICI

Orijinal fiyat: ₺145,00.Şu andaki fiyat: ₺125,00.

-14%

DİKKAT ÖN SATIŞTA OLAN ESERLERİN TEDARİK SÜRESİ 14 / 21 GÜN OLARAK YAPILMAKTADIR!

980 adet stokta

ŞİŞKO DEDEMLE MACERALARIMIZ / AHMET YAZICI 145,00 Orijinal fiyat: ₺145,00.125,00Şu andaki fiyat: ₺125,00.

ÖN SATIŞ!!!

ESER: ŞİŞKO DEDEMLE MACERALARIMIZ

YAZAR: AHMET YAZICI

TÜR: ÇOCUK EDEBİYATI

KİTAP AÇIKLAMASI;

Benim adım Kayra; ailem bana sarı kafa diye seslenir. Ara karne tatilimizi ailemle beraber şişko dedemin köyünde geçiriyoruz. Dedem çok eğlenceli ve komik birisidir. Dışarıda kar yağıyor ve her yerde kardan tepeler oluşmuş. Sanki karlar ülkesinde yaşıyor gibiyiz. Şişko dedem bizi kamyonuna bindirdi. Kamyon kanatlandı sanki, karların üzerinde uçuyor gibiyiz. Yol kenarında tilki yavrularını gördük. Şişko dedem soğuk havalarda tilki yavrularını yiyecek bulamadığını söyledi. Yanımızda getirdiğimiz yiyeceklerimizi tilkilerin yemesi için karların üzerine bıraktık. Eve döndüğümüzde bizi bir sürpriz bekliyordu. Şişko dedem hepimize tahtadan birer kılıç yapmış, sakladığı yerden çıkardı. Hepimiz havalara uçtuk. Hep bir ağızdan bağırmaya başladık. Yaşasın şişko dedem! Büyük şövalye Şişko dedem diye. Yaz tatili içinde köyümüze şişko dedeme gittik. Dedemin yaylada olduğunu öğrenince; dedemin yaylada ki dağın altında bulunan mağara evini bulduk. Burada bizi dedemin köpeği paşa karşıladı. Şişko dedem bizi yanımızdan geçen bir keçi çobanının eşeğine bindirdi. Dedem eşeklerin ve köpeklerin çobanların en iyi arkadaşı olduğunu söyledi. Hem çobana arkadaşlık yaptıklarını hem de keçileri vahşi hayvanlara karşı koruduklarını söyledi. Mağarada yattık, eşeğe bindik, köstebeklere yemek bıraktık. Tatilimiz çok güzel geçti. Bir sonraki tatilde görüşmek üzere .